Коригування ціни
Рекомендована ціна, яка відображається під час процесу Airbnb старт, залежить від таких факторів, як розташування помешкання і наявність певних зручностей, а також від рівня попиту й цін у схожих оголошеннях. Ви повністю контролюєте свою ціну й можете будь-коли її змінити.
Якщо ви встановите на свою оселю вищі ціни, ніж пропонуються на схожі помешкання неподалік, то можете отримувати менше бронювань. Перегляньте свою ціну зараз і регулярно коригуйте її відповідно до цільових показників доходу.
Порівняння цін на схожі помешкання поблизу
Розуміючи місцевий попит, ви зможете встановлювати більш конкурентні ціни на своє помешкання.
Перейдіть у календар, щоб переглянути середні ціни на схожі помешкання поблизу на карті. Ви можете переглядати помешкання, заброньовані або незаброньовані на вибрані вами дати. Подібність між оголошеннями визначається на основі багатьох факторів, як-от розташування, розмір, характеристики й зручності.
«Знання про те, що відбувається в моєму регіоні, значно підвищує мою впевненість у встановленій ціні, – каже Фелісіті, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня в Новому Південному Уельсі, Австралія. – Якщо я пропоную найкращу ціну, то немає сенсу її знижувати, і навпаки: іноді варто йти на поступки».
Урахування інших факторів
Переглядаючи ціну, враховуйте перелічені нижче фактори.
Сезонні тенденції. Ви можете коригувати ціни залежно від попиту. Лайза, супергосподиня з міста Аккорд, штат Нью-Йорк, каже, що влітку її ціни вищі, бо в неї є басейн, а взимку – нижчі, щоб «підтримувати сталу кількість бронювань протягом усього року».
Загальна ціна, яку сплачують гості. Вона охоплює сервісні збори Airbnb, податки й будь-які додаткові збори, як-от плату за прибирання або домашніх тварин. Виберіть будь-яку дату (або кілька дат) у календарі, щоб переглянути структуру ціни, зокрема суму, яку сплачують гості.
Ціна/якість вашого помешкання. Якщо внести кілька змін, ви зможете зробити своє помешкання привабливішим для гостей. «Дизайн і зручності – це чудовий спосіб підвищити ціни й збільшити кількість бронювань», – каже Кеті Кей, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня з міста Лейк-Ерроугед, штат Каліфорнія.
Розумне ціноутворення може допомогти автоматично коригувати ціни. Ця функція використовує сотні факторів, щоб регулярно коригувати ціну залежно від попиту. Ви встановлюєте діапазон цін і можете вмикати й вимикати цю функцію для будь-яких дат.
Додавання знижок
Деякі господарі встановлюють низьку початкову ціну й чекають, коли оголошення отримає багато відгуків, що спонукатимуть гостей до бронювання. Промоакції та знижки також можуть допомогти залучати більше гостей. Зокрема, ідеться про перелічене нижче.
Промоакція для нових оголошень. Зробіть знижку 20% від ціни за ніч для перших трьох бронювань. Це допоможе вам швидше отримати перші відгуки.
Знижка за завчасне бронювання. Ви визначаєте мінімальний термін завчасного бронювання – від 1 до 24 місяців до прибуття.
Гаряча знижка. Заповнюйте прогалини в календарі в останню мить, надаючи знижку на бронювання в період від 1 до 28 днів до прибуття.
Знижки за тиждень і місяць. Надайте певний відсоток знижки від загальної вартості бронювання за перебування тривалістю від 7 і від 28 ночей.
«Я отримую бронювання на триваліший термін, пропонуючи знижки за тиждень і місяць, – розповідає Деніел, член Консультативної ради господарів і супергосподар на Канарських островах, Іспанія. – Зазвичай гості бронюють помешкання на тиждень, і це маленька перемога».
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.