Коригування ціни

Використовуйте вбудовані функції ціноутворення, щоб розробити конкурентну стратегію.
Автор: Airbnb (8 трав. 2024 p.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 8 трав. 2024 p.

Рекомендована ціна, яка відображається під час процесу Airbnb старт, залежить від таких факторів, як розташування помешкання і наявність певних зручностей, а також від рівня попиту й цін у схожих оголошеннях. Ви повністю контролюєте свою ціну й можете будь-коли її змінити.

Якщо ви встановите на свою оселю вищі ціни, ніж пропонуються на схожі помешкання неподалік, то можете отримувати менше бронювань. Перегляньте свою ціну зараз і регулярно коригуйте її відповідно до цільових показників доходу.

Порівняння цін на схожі помешкання поблизу

Розуміючи місцевий попит, ви зможете встановлювати більш конкурентні ціни на своє помешкання.

Перейдіть у календар, щоб переглянути середні ціни на схожі помешкання поблизу на карті. Ви можете переглядати помешкання, заброньовані або незаброньовані на вибрані вами дати. Подібність між оголошеннями визначається на основі багатьох факторів, як-от розташування, розмір, характеристики й зручності.

«Знання про те, що відбувається в моєму регіоні, значно підвищує мою впевненість у встановленій ціні, – каже Фелісіті, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня в Новому Південному Уельсі, Австралія. – Якщо я пропоную найкращу ціну, то немає сенсу її знижувати, і навпаки: іноді варто йти на поступки».

Урахування інших факторів

Переглядаючи ціну, враховуйте перелічені нижче фактори.

  • Сезонні тенденції. Ви можете коригувати ціни залежно від попиту. Лайза, супергосподиня з міста Аккорд, штат Нью-Йорк, каже, що влітку її ціни вищі, бо в неї є басейн, а взимку – нижчі, щоб «підтримувати сталу кількість бронювань протягом усього року».

  • Загальна ціна, яку сплачують гості. Вона охоплює сервісні збори Airbnb, податки й будь-які додаткові збори, як-от плату за прибирання або домашніх тварин. Виберіть будь-яку дату (або кілька дат) у календарі, щоб переглянути структуру ціни, зокрема суму, яку сплачують гості.

  • Ціна/якість вашого помешкання. Якщо внести кілька змін, ви зможете зробити своє помешкання привабливішим для гостей. «Дизайн і зручності – це чудовий спосіб підвищити ціни й збільшити кількість бронювань», – каже Кеті Кей, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня з міста Лейк-Ерроугед, штат Каліфорнія.

Розумне ціноутворення може допомогти автоматично коригувати ціни. Ця функція використовує сотні факторів, щоб регулярно коригувати ціну залежно від попиту. Ви встановлюєте діапазон цін і можете вмикати й вимикати цю функцію для будь-яких дат.

Додавання знижок

Деякі господарі встановлюють низьку початкову ціну й чекають, коли оголошення отримає багато відгуків, що спонукатимуть гостей до бронювання. Промоакції та знижки також можуть допомогти залучати більше гостей. Зокрема, ідеться про перелічене нижче.

  • Промоакція для нових оголошень. Зробіть знижку 20% від ціни за ніч для перших трьох бронювань. Це допоможе вам швидше отримати перші відгуки.

  • Знижка за завчасне бронювання. Ви визначаєте мінімальний термін завчасного бронювання – від 1 до 24 місяців до прибуття.

  • Гаряча знижка. Заповнюйте прогалини в календарі в останню мить, надаючи знижку на бронювання в період від 1 до 28 днів до прибуття.

  • Знижки за тиждень і місяць. Надайте певний відсоток знижки від загальної вартості бронювання за перебування тривалістю від 7 і від 28 ночей.

«Я отримую бронювання на триваліший термін, пропонуючи знижки за тиждень і місяць, – розповідає Деніел, член Консультативної ради господарів і супергосподар на Канарських островах, Іспанія. – Зазвичай гості бронюють помешкання на тиждень, і це маленька перемога».

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
8 трав. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?