Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Як забезпечити комфортне прибуття гостей

Надайте покрокові інструкції та тепло привітайте гостей.
Автор: Airbnb (3 січ. 2020 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 4 черв. 2024 p.

Враження гостя від прибуття залежить від багатьох чинників: від чіткої комунікації до того, як ви допомагаєте йому почуватися у вашому помешканні як удома. Як забезпечити комфортне прибуття.

Налаштуйте процедуру прибуття

Перейдіть у свій посібник із прибуття, щоб налаштувати просту й надійну процедуру прибуття.

  • Виберіть час прибуття. Подумайте, скільки часу вам потрібно, щоб підготувати помешкання після виїзду попереднього гостя. Багато господарів віддають перевагу прибуттю гостей у другій половині дня – тоді вони мають достатньо часу для прибирання.

  • Надайте чіткі вказівки щодо того, як дістатися до вашого помешкання. Якщо вашу оселю непросто знайти або телефонний зв’язок у вашому районі працює ненадійно, надайте корисні й детальні подробиці.

  • Виберіть спосіб реєстрації прибуття. Багатьом гостям подобається зручна процедура самостійного прибуття, що дає їм змогу потрапити в помешкання навіть за вашої відсутності.

  • Надайте інструкції щодо прибуття. Вибравши спосіб реєстрації прибуття й додавши такі відомості, як місцезнаходження сейфа з ключами, ви можете в тому самому розділі додати покрокові інструкції з фотографіями.

  • Створіть довідник для гостя і путівник. Поділіться важливою інформацією про своє помешкання, зокрема вказівками щодо під’єднання до мережі Wi-Fi, а також порадами щодо місцевих закладів харчування тощо.

У відомостях про подорож гості зможуть отримати доступ до ваших інструкцій щодо прибуття за 48 годин до запланованого часу прибуття (або за 24 години, якщо ви встановили Гнучкі правила скасування бронювання).

Радимо запланувати повідомлення за день або два до прибуття. У ньому ви можете надіслати інструкції щодо прибуття всім гостям у бронюванні й попросити їх звертатися до вас, якщо виникнуть будь-які запитання.

Підготуйте помешкання

Почуття гостей, коли вони вперше відчиняють двері вашої оселі, є важливою складовою загального враження від прибуття.

  • Слідкуйте за тим, щоб ваше помешкання було в бездоганному стані. Розробіть порядок дій, який передбачає очищення всіх поверхонь, підлогових і текстильних покриттів, а також ретельну перевірку на відсутність плям, бруду й волосся.

  • Надавайте корисну інформацію. Залиште друковані версії довідника та путівника на видному місці.

  • Залиште привітальний подарунок. Це може бути як написана від руки записка, так і місцевий делікатес.

  • Подбайте про резервний спосіб входу. На випадок, якщо основний спосіб реєстрації прибуття не спрацює, розгляньте можливість тримати запасний ключ у сейфі біля входу.

Незалежно від того, який спосіб реєстрації прибуття ви виберете, ви або співгосподар повинні бути на зв’язку під час прибуття, щоб швидко вирішити будь-які проблеми, які можуть виникнути. Швидке реагування під час прибуття гостей також може задати позитивний тон усьому подальшому перебуванню.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
3 січ. 2020 p.
Чи була ця інформація корисною?