Вкладка «Повідомлення» – це оновлена папка «Вхідні».

Тепер ваші повідомлення щодо прийому гостей і подорожей, а також розмови зі службою підтримки зберігаються на одній вкладці.
Автор: Airbnb (1 трав. 2024 p.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 1 трав. 2024 p.

Господарі використовують розділ вхідних повідомлень частіше, ніж будь-які інші компоненти застосунку. Завдяки новій вкладці «Повідомлення» спілкування на платформі Airbnb стає швидшим і простішим.

На цій оновленій вкладці ви зможете централізовано переглядати всі свої повідомлення щодо прийому гостей і подорожей, а також розмови зі службою підтримки. На вкладці «Повідомлення» ви можете:

  • фільтрувати повідомлення одним натисненням кнопки;
  • вести групові розмови за участі всіх гостей, які приєднаються до бронювання;
  • ефективніше відповідати на запитання гостей за допомогою рекомендованих швидких відповідей на основі ШІ;
  • реагувати на повідомлення за допомогою емодзі;
  • легко виконувати пошук у повідомленнях.

Новий дизайн і швидкі фільтри

За умовчанням на вкладці «Повідомлення» відображаються всі ваші повідомлення. Щоб відфільтрувати повідомлення за типом, натисніть Прийом гостей, Подорожі або Підтримка.

У розділі Прийом гостей ви можете застосувати перелічені нижче додаткові фільтри.

  • Непрочитані – буде показано лише повідомлення, які ви ще не відкривали.
  • Етап подорожі – повідомлення буде відсортовано за етапом бронювання: «Запит на бронювання», «Заплановані бронювання», «Зараз перебувають гості» або «Попередні бронювання».
  • Оголошення – повідомлення буде відсортовано за оголошеннями, якщо у вас їх декілька.
  • Із зірочкою – буде показано лише ті повідомлення, які ви позначили зірочкою.

Якщо ви співгосподар, супергосподар-посол або організатор враження, на вкладці «Повідомлення» ви знайдете також перелічені нижче фільтри.

  • Співгосподар – буде показано розмови між вами й іншими співгосподарями для оголошення.
  • Супергосподар-посол – буде показано повідомлення між вами й господарями, з якими ви співпрацюєте.
  • Враження – ви зможете переглянути повідомлення, що стосуються відповідних бронювань.

Після кожного нового бронювання починається нова розмова. Кожна розмова має позначку, як-от: Отримано запит на подорож або Співгосподар, щоб ви могли з першого погляду зрозуміти, про що в ній ідеться. Зелена крапка вказує на те, що повідомлення стосується поточного або майбутнього бронювання. Червона крапка вказує на те, що вам потрібно виконати певну дію (наприклад, відповісти на запит на бронювання).

Скорившись фільтром Подорожі, ви можете переглянути повідомлення, які ви надсилаєте й отримуєте як гість. За допомогою фільтру Підтримка ви можете переглянути повідомлення, якими ви обмінювалися з Підтримкою від Airbnb.

Груповий обмін повідомленнями з гостями

Тепер господарі можуть спілкуватися з усіма гостями, які приєднаються до подорожі. Нижче описано, як працює груповий обмін повідомленнями. 

  • Гість, який зробив бронювання, запрошує приєднатися до нього інших людей. 
  • Кожного гостя, який прийме запит, буде додано до бронювання й групової розмови для цієї подорожі. Гості зможуть читати всі повідомлення – навіть якщо вони приєднаються вже після початку розмови.
  • Ви надсилаєте повідомлення всім учасникам групової розмови. 
  • Натисніть кнопку Подробиці, щоб дізнатися більше про бронювання й розмову, зокрема переглянути список усіх учасників.
  • Натисніть фотографію гостя, щоб переглянути його профіль і більше дізнатися про нього.

Рекомендовані швидкі відповіді на основі ШІ

Швидкі відповіді – це шаблони повідомлень, які ви створюєте, щоб відповідати на поширені запитання про прибуття, виїзд тощо. Щоб користуватися новою функцією рекомендованих швидких відповідей на основі ШІ, потрібно налаштувати швидкі відповіді.

Ця функція використовує ШІ, щоб зрозуміти запитання гостя й автоматично запропонувати для нього одну з ваших швидких відповідей. Рекомендована швидка відповідь відобразиться у груповій розмові лише для вас. Перш ніж надіслати повідомлення, ви зможете його переглянути та відредагувати.

Реакції з використанням емодзі

На вкладці «Повідомлення» ви можете відповідати на повідомлення, додаючи емодзі. Кожен учасник розмови може реагувати на повідомлення за допомогою різних емодзі: смайлів, значка сердечка, великого пальця вгору, оплесків або усміхненого обличчя.

Пошук у повідомленнях

Потрібно знайти конкретну розмову? У цьому вам допоможе покращена функція пошуку.

Ви можете виконувати пошук у повідомленнях за іменем людини або за конкретним словом чи фразою. Ви можете застосовувати фільтри, щоб звужувати коло пошуку й знаходити потрібні розмови швидше.

Спробуйте нову вкладку «Повідомлення» вже сьогодні, зареєструвавшись у програмі раннього доступу.

Запитання й відповіді щодо вкладки «Повідомлення»

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
1 трав. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?