Використання запланованих повідомлень для економії часу

Автоматизуйте спілкування з гостями від моменту прибуття до моменту виїзду.
Автор: Airbnb (19 лист. 2020 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 1 трав. 2024 p.

Інструмент запланованих повідомлень допомагає автоматично ділитися важливою інформацією з гостями у певні моменти, наприклад у день прибуття. Він дозволяє створювати стандартні повідомлення і планувати їх надсилання відповідно до ситуації.

Ви також можете створювати швидкі відповіді: це короткі шаблони, які використовуються для відповідей на поширені запитання задля економії часу.

Як персоналізувати повідомлення й запланувати надсилання

Щоб написати повідомлення й запланувати їх надсилання, перейдіть до налаштувань обміну повідомленнями на вкладці «Повідомлення».

Ви можете персоналізувати ці повідомлення, вставивши короткі коди. Ці заповнювачі використовують інформацію як з вашого оголошення, так і з бронювання гостя, зокрема правила дому, ім’я гостя й дату прибуття. Переконайтеся, що оголошення містить актуальну інформацію, оскільки повідомлення з порожніми короткими кодами не надсилаються належним чином.

Щоб вставити короткі коди, скористайтеся розкривним меню. Коли ви закінчите писати, заплануйте надсилання повідомлення, вибравши дію гостя, яка призведе до його надсилання. Ви завжди можете відредагувати повідомлення, пропустити його або надіслати раніше запланованого терміну.

Як використовувати короткі коди у запланованому повідомленні

Добрий день, [ім’я гостя]!

Дякуємо за бронювання! Будемо раді вітати Вас [дата прибуття]. Надайте відомості про подорож, щоб ми могли організувати безпроблемне прибуття (починаючи з [час прибуття]).

Ознайомтеся з короткою інформацією про цей район: [район]

Пропонуємо декілька порад щодо транспорту: [транспорт]

Корисні поради щодо відвідин міста [місто] можна знайти в нашому путівнику: [путівник]. Ми надішлемо відомості про прибуття за кілька днів до початку подорожі. Звертайтеся до нас із будь-якими запитаннями.

Коли планувати надсилання повідомлень

Ви можете запланувати надсилання повідомлення будь-коли. Нижче перелічено моменти, коли доречно буде надіслати гостям важливу інформацію.

  • Незабаром після бронювання: повідомлення з подякою після бронювання підтверджує отримання запиту й надає докладні відомості та поради щодо майбутнього перебування.
  • Перед прибуттям: нагадайте гостям про заплановане перебування, щоб вони могли підготуватися до приїзду. Ви можете запланувати надсилання таких повідомлень не пізніше ніж за 14 днів до прибуття.
  • День прибуття: навіть якщо ви вже надсилали гостям інструкції щодо прибуття, не завадить ще раз нагадати їх у день прибуття.
  • Перший день перебування: зв’яжіться з гостями, щоб перепитати, чи все гаразд і чи не виникли в них запитання.
  • День після виїзду: подякуйте гостям за перебування і нагадайте їм залишити відгук.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
19 лист. 2020 p.
Чи була ця інформація корисною?